Skip To The Main Content
banner-landingspagina
25 maart 2019 - Utrecht

World Café | ​De toekomst van online media monitoring
De eerste stappen naar een data gedreven cultuur

De marketing- of communicatieprofessional die online luistert naar zijn stakeholders, heeft feitelijk goud in handen. Online media monitoring geeft inzicht in gesprekken, gedrag, interesse en klantreizen van verschillende doelgroepen.

Maar hoe ga je slim om met zoveel informatie? Hoe maak je de vertaling naar actiepunten binnen de communicatiestrategie?  En hoe pak je de regisseursrol op weg naar een data-gedreven organisatiecultuur?

Kortom, hoe integreer je de inzichten uit online monitoring in je dagelijkse werkzaamheden als marketing- of communicatieprofessional?

Gastsprekers
Tijdens het World Café '​De toekomst van online media monitoring' van USG Marketing & Communications kijken we vooruit. Gastspreker Frank Bruijninckx (HowAboutYou) neemt ons mee in de toekomst van de data gedreven organisatie. Hoe ziet het werk van een communicatieprofessional in 2030 eruit? En hoe kunnen bots en algoritmes ons werk beter maken? Vervolgens vertelt gastspreker Tim Geluk over zijn praktijkervaring met online monitoring bij Rijkswaterstaat. 

We behandelen de rol van de marketing- of communicatieprofessional en helpen je met de eerste praktische stappen naar een data gedreven cultuur.

Praktische informatie
Datum: 
Maandag 25 maart 2019
Programma: 
18.00 uur: Inloop. Vanaf 18.00 uur staat er een hapje eten klaar
19.00 - 21.00 uur: Programma met ​gastspreker Frank Bruijninckx (HowAboutYou) en Tim Geluk (RWS)
21.00 - 22.00 uur: Borrel
Locatie: ​​Bar Lot, Euclideslaan 60, 3584 BN Utrecht

Ja, ik kom naar het World Café 'De toekomst van online monitoring' op 25 maart in Utrecht

*Deze velden verplicht invullen
Copyright 2014 USG People