Skip To The Main Content
  • Geef content marketing écht een kans

    12 mei, 2015
    ‘Content marketing werkt niet voor mijn organisatie’, Geregeld spreek ik mensen die me vertellen dat content marketing niet voor hun organisatie werkt. Wat ze werkelijk zeggen is: “ We hebben een aantal blogs geschreven, een paar artikelen op onze website gepost, wat tweets verstuurd en het heeft niet geleid tot meer nieuwe verkopen . Nu stoppen we ermee want we zijn gefrustreerd of het werkt niet.”
  • De werkgever van de toekomst

    29 januari, 2015
    „Mensen hebben straks meerdere banen en meerdere expertises. Dat betekent dat de werkgever zijn profiel moet veranderen om nog steeds interessant te blijven voor deze mensen, werknemers én zp’ers. Zp’ers opereren namelijk in toenemende mate in eigen netwerken en kiezen daarbij steeds dat (deel)netwerk dat hun input verdient. Een werkgever of opdrachtgever moet daar op inspelen, anders heeft hij geen toegevoegde waarde meer voor deze steeds zelfstandiger werkende mensen.’’
  • USG MarComSales verkozen tot beste HR Adviesbureau

    01 oktober, 2014
    USG Marketing, Communication & Sales Professionals is verkozen tot beste HR Adviesbureau van Nederland. USG Marketing, Communication & Sales heeft dit jaar, in de categorie ‘Human Resources’, de eerste prijs gewonnen in het grootste onafhankelijke onderzoek naar klanttevredenheid onder zakelijke beslissers: de Incompany 100.
  • Artikel Facts & Figures Arbeidsmarkt Marketing & Communicatie

    04 augustus, 2014
    Marketingtribune ging op zoek naar feiten en cijfers over de arbeidsmarkt in Marketing & Communicatie. USG Professionals werd vanwege haar expertise gevraagd naar haar visie op de ontwikkelingen.
  • Trends in overheidscommunicatie

    12 mei, 2014
    Welke trends zorgen voor verandering in het communicatievak? Zijn dat de media, de samenleving die zelf meer aan zet is, economische omstandigheden of toch iets anders? USG Marketing, Communication & Sales vroeg drie overheidsorganisaties hoe zij over het communicatievak denken en welke factoren daar van invloed op zijn.
  • Verslag Identiteitscongres 2014

    07 mei, 2014
    Voorafgaand aan het Identiteitscongres 2014 organiseerde USG MarComSales (USG), in samenwerking met Valuebridge, het kennisontbijt “identiteit“. Aanwezig waren diverse Marcom professionals uit de transport-, (technische) dienstverlenings- en onderwijssector. In een café-achtige setting (‘worldcafé), konden de deelnemers op een open en informele manier hun ervaringen delen.
  • Verslag communicatiecongres 2013

    27 november, 2013
    Voorafgaand aan het communicatiecongres.Hollandsche Nieuwe, organiseerde USG Marketing, Communication & Sales een zogenaamde worldcafé over Thought leadership. Maar liefst zestien MarCom specialisten bogen zich over de opvattingen, kansen en valkuilen van deze leiderschapsstrategie.

White paper 'Mens en Robot'

Digitalisering en robotisering veranderen de samenleving en dus ook de arbeidsmarkt. Op een ingrijpende manier, waarin verandering de enige constante factor zal zijn. De vakpers staat er bol van.

Hyperlink Download de ​white paper

VAR wordt Wet DBA

Wat betekent dit voor jou als opdrachtgever? Of voor jou als ZZP’er? Download gratis de brochure en je bent op de hoogte.

Hyperlink Download de ​brochure

Copyright 2014 USG People