Skip To The Main Content
storytelling1_website

‘We willen ‘iets’ met storytelling!’, roept de organisatie. Maar wat dan? Waar moet je als marketing- of communicatiespecialist beginnen? In deze snelle storytelling-guide leggen we vijf begrippen uit en maken we onderscheid tussen storytelling als strategisch- of als communicatie instrument. lees verder Lees verder
CEO_website

Storytelling is een krachtig instrument om strategische doelstellingen of de urgentie van verandering in een organisatie wél duidelijk te maken. Als communicatieadviseur ben je je hier waarschijnlijk maar al te goed van bewust, maar wat te doen als de directeur of manager storytelling niet ziet zitten als instrument, of zelfs het communicatieplan finaal afschiet?  Lees verder

verhalen_website

Kan jij je nog herinneren welke getallen er gisteravond in het nieuws werden genoemd? Waarschijnlijk niet. We zijn als mens niet zo goed in het verwerken en onthouden van droge feiten en cijfers. Maar verhalen, anekdotes en gebeurtenissen gaan erin als zoete koek én blijven ook hangen. Waarom onthouden we verhalen beter? lees verder Lees verder

Copyright 2014 USG People